GRATIS VERZENDING* (>€60)

De Kaascadeau Specialist van NL

Goudse topkwaliteit!

Verzenden en retourneren

Hoe werkt de bezorging?

Bestelt u voor 15:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Bestelt u later op de dag? Dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.Op de dag van verzending ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Hiermee kunt u uw pakket online volgen. Ook kunt u het geplande bezorgmoment wijzigen. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren, dan wordt het pakket bij uw buren afgeleverd. Als uw buren niet thuis zijn, komt PostNL de volgende werkdag standaard nog een keer langs. Ook doet de bezorger een briefje in uw brievenbus na een eerste en tweede afleverpoging, waarmee u (eventueel) een andere bezorgafspraak kunt maken.

Hoe wordt mijn kaas verpakt?

De kaas wordt door ons vers van het mes gesneden en met de grootste zorg verpakt in vacumeerzakken.
Met vacumeren wordt zuurstof aan de kaas onttrokken. Het grote voordeel hiervan is dat de kaas wel twee maanden houdbaar blijft. U kunt dus lang genieten van verse en lekkere kaas. Lees hier meer bewaartips!

Via Gouds Kaashuis is het mogelijk uw bestelling binnen vrijwel alle landen binnen Europa te laten bezorgen. Ons kaasassortiment bestaat uit kwalitatieve harde kazen die geschikt zijn voor verzending. Doordat we de kazen vers snijden en vacuüm verpakken, kunnen we de kwaliteit garanderen. Voor cadeaus en geschenken zorgen we altijd dat de kaas speciaal verpakt is zodat u het met een gerust hart cadeau kunt geven.
Heeft u nog vragen over bestelling en verzending? Bel of mail gerust! U bereikt ons via 0182-507418. of info@goudskaashuis.nl. Wij helpen u graag verder.

Mag ik mijn product retourneren?

Als u binnen 14 werkdagen nadat uw bestelling bij u is bezorgd een bepaald product bij nader inzien toch niet wilt hebben, dan kunt u het aan ons retourneren. Download hiervoor het retourformulier via onze webshop en voeg dit formulier bij het product dat u retourneert. Het is wel van belang dat het product compleet is en (indien mogelijk) in de oorspronkelijke verpakking met originele productstickers.

Let op: deze regeling geldt niet voor verse producten, kaas en kaasspecialiteiten.

Als de levering niet overeenkomt met het bestelde of niet voldoet aan de versheidseisen, dient dit per omgaande gemeld worden en worden vervolgens afspraken gemaakt over de retourprocedure.

X